Juli!

Och så kom den bästa sommarmånaden! Mycket av den spenderades på jobb, men utöver det så fyllde både mamma och jag år också.
 
Mamma och Stefan köpte en båt som skulle tas ut till vår båtplats vid Söderöra och Mio som inte är så förtjust i bryggor eller att gå i/gå ut ur båtar skulle också hänga med. Han var iaf väldigt tjusig i sin nya flytväst även om bryggorna var obehagliga.
 
I slutet av juli åkte jag till Örebro för att hälsa på Gustav. Vi gick på en liten egen sightseeing i stan, drack öl, åt middag och avslutade kvällen på en vinbar där vi åt en fantastisk rabarberpaj. 
 
Ole kom också hem från sin bilresa runt om Europa i slutet av juli och efter det har vi spenderat så mycket tid tillsammans som vi har kunnat.
 
Jag, mamma och Maja åkte över dagen till Gotska sandön. Dagen började med att vi tog pendeln till Nynäshamn strax innan 06:00. Båten till Gotska sandön gick vid 07:00 och tog cirka tre timmar. Jag som blir extremt sjösjuk somnade nästan direkt då båten började gunga direkt efter att vi hade kastat loss.
 
 
En sista lunch ihop innan Ole skulle åka iväg på bilsemester i tre veckor.
 
 
En modig kille!
 
 
 
Fick en alldeles perfekt start på min 25-årsdag!
 
 
 
 
 
Mamma fyllde också år!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt, Veterinärstudent | |
Upp