Augusti!

Till en början var det tänkt att jag bara skulle jobba till första veckan i augusti, men när slutet av juli närmade sig kände jag att jag kunde jobba längre och bestämde mig för att ta pass tills slutet av augusti. 
 
Månaden började med att vi åkte till Gotland på semester i mer än en vecka. Mio fick efter första badet under första dagen vattensvans och fick ta det lugnt under den större delen av resan. Maja fyllde 14 år (!?), vi har grillat på de mest fantastiska grillplatserna, åkt till det bästa krukmakeriet, åkt till en lammgård, tagit oss till Gotlands bästa strand och njutit av att bara vara där.
 
Resten av månaden har jag bara njutit av att vara hemma innan det var dags att åka tillbaka till verkligheten och Kaunas. Det innebär också att det är dags att börja det fjärde året av veterinärprogrammet snart också!
 
 
 
 
Vattensvansen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittade vårat efternamn vid Furillen. Morfar jobbade ju där som radaringenjör !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den sista veckan hemma blev jag först sjuk i influensa och smittade sedan Ole som blev väldigt sjuk. Det gjorde att det blev sjukstuga hemma hos honom i nästan en vecka opch jag bokade om mitt flyg tillbaka till Kaunas till dagen efter planerat. 
 
 
 
Kön till Max innanför säkerhetskontrollen på Arlanda var längre än någonsin kändes det som.
Allmänt, Veterinärstudent | |
Upp