Karantän Dag 8

Det här inlägget skrivs lite senare än vanligt då jag lyckades tappa min mobil i ett handfat fyllt med vatten igår kväll. 

Igår gick jag till rimi för att handla det viktigaste för att slippa gå och handla mer den här veckan. Jag köpte ägg, grädde, kakor, avokado och lite annat.

Under morgonen hade jag lite ont i halsen som gjorde att jag valde att strunta i träningen den dagen. Istället fick det bara bli en promenad runt ön.

Lite senare pluggade jag histologi och anatomi. Jag gjorde tortellini till middag och kollade på the Nightmare Before Christmas. 

Jag längtar efter att ha djur runt mig. Speciellt nu när det är karantän längtar jag extra mycket. Mamma skickade en gammal bild på mig (tror att jag var fem år) med vår katt Måns när han var en kattunge. Jag får se om jag ändå skaffar katt om några år, men just nu blir det ingenting.

Idag blir det träning, prommis, städning och plugg!

(null)

(null)

Allmänt, Veterinärstudent | |
#1 - - Anonym:

Lilla elaka Måns!😻

Svar: ❤️
Julia Ahlqvist

Upp