Karantän Dag 13

Idag har jag varit ganska seg. Hade lite ont i halsen och kände att det var bäst att stanna inne, plugga och ta det lugnt idag. Jag fick en hel del gjort trots att jag inte har varit på topp idag. Däremot tog jag inga bilder idag. 

Eftersom det här dumma viruset har vänt världen upp och ned har jag tänkt mycket på hur sommaren kommer att bli. Något som är skönt är att jag har en anställning i sommar som inte berörs av krisen. Däremot hoppas jag att saker blir näst intill som vanligt igen. 

Här är några bilder av saker som jag längtar efter med sommar och Sverige.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt, Veterinärstudent | |
#1 - - Mormor:

Underbara sommar!!! Hoppas vi har ett mer normalt liv då! Vad har du för sommarjobb som väntar? Jag antar att några djur är inblandade?

Kram mormor

Svar: Hoppas på ett lite mer normalt liv då i alla fall. Det blir jobb som djurvårdare på ett djursjukhus i Falun i sommar! Blir kul att få erfarenhet inom djursjukvården direkt!
Julia Ahlqvist

Upp