Mini-break

För en vecka sedan hade jag min sista final exam i cellbiologi. Senare under samma kväll åkte jag tillbaka till Belgien igen eftersom det blev cirka två veckors ledigt (lite väl lyxigt!?) på grund av glappet mellan final exams och början på vårterminen. Eftersom jag klarade alla mina tentor kunde jag åka hem tidigare och vila ut. Nu när det har gått ett tag har jag blivit lite rastlös och börjar bli sugen på att börja nästa termin. Det har dock varit extremt skönt att inte ha behövt tänka på att plugga överhuvudtaget. 

Den här veckan fick jag också sommarjobb på Anicura djursjukhus i Falun. Även om det är lite tråkigt att jag inte kommer att vara hemma så mycket i Stockholm i sommar, ska det bli så roligt att få jobba någon annanstans  i Sverige. 

På fredag åker jag tillbaka till Kaunas och Litauen igen. Innan dess ska jag njuta in i det sista av att vara 100% ledig.

(null)
Det har redan tjuvstartats med semlor här hemma!
(null)

(null)

Allmänt, Veterinärstudent | |
#1 - - Annie:

Grattis till en avklarad första termin! Och grattis till sommarjobbet! <3 Kram från moster!

Svar: Tack fina du!!
Julia Ahlqvist

Upp