Mål!

I måndags hade jag de två sista proven för den här terminen. I januari väntar en rad slutprov, men de kommer förhoppningsvis att gå bra. Slutet av terminen firades med att gå på julmarknad i gamla stan. Den var mysig, lite "too-much" men absolut värd det! Jag och Alida köpte varsin nutella och banan crepe och satte oss i ytterst oklara hänggungpr vid marknaden. Sedan mötte Agnes och Anastasia upp oss för att se resten. 

Tisdagen spenderades hemma för att städa och packa inför hemfärden till Bryssel. 

På onsdagen lämnade jag Kaunas med en bolt mot Vilnius och flygplatsen vid klockan 08.00 på morgonen. Jag mellanlandade i Stockholm och hängde på Arlanda i tre timmar och njöt så mycket som möjligt av allt svenskt som jag kunde hitta under tiden som jag var hemma. Det blev en tur till Max och ett par gånger till pressbyrån. Var så nöjd med att jag hade hunnit äta allt som jag hade längtat efter hemma innan det var dags att åka till Bryssel.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt, Veterinärstudent | |
Upp