Karantän Dag 6

Idag var vädret lika fint som det var igår, men däremot var det kallare idag. Antalet smittade är idag uppe i 99 här i Litauen. Det är inte lika illa som i resten av Europa, men absolut inte oberört av skiten. Jag började min dag med att träna och efter det läste jag en av de två böcker som jag har här. Även om jag vaknade tidigt tog det en stund innan jag gick upp. Jag hade svårt att somna kvällen innan och hade ganska jobbiga mardrömmar under natten (vilket var väldigt längesedan). Som vanligt tog jag en promenad runt ön för att sedan fylla på med energismoothies på Rimi. När jag kom hem pluggade jag en stund för att lite senare laga mat och titta på Vänner. Eftersom det är lördag och dessutom karantän fick det bli en tuborg till middag. Så gott!

(null)

(null)

Allmänt, Veterinärstudent | |
Upp