Karantän Dag 5

Idag är det fredag och trots det börjar dagarna flätas ihop mer och mer. Idag har skolan varit stängd i en vecka och sedan dess har det gått från att vara väldigt kaotiskt här till att vara ganska dött och lugnt. I början av veckan fick vi mail från Solo society om att de skulle går runt och kolla alla rum (speciellt för de som hade åkt utan att säga till). Jag passade på att fråga om de skulle kunna titta på min dusch som läcker varje gång den används. Idag gick jag också på en powerwalk runt ön som ligger ett stenkast från Solo. Efter det gick jag via rimi hem för att köpa ännu mer avokado och fredagsmys. 
Till middag blev det tacos. Eftersom jag hade tränat ganska mycket tidigare under dagen åt jag alldeles för mycket vilket ledde till en extrem matkoma. Imorgon ska jag träna, plugga och ta en sväng till Šilas.
(null)

(null)

(null)

Allmänt, Veterinärstudent | |
#1 - - Mamma:

Vad grönt det är! Och vilken chili!! Mums!!

Svar: ❤️
Julia Ahlqvist

Upp