Karantän Dag 11

Förutom mina vanliga rutiner som att träna, städa och plugga var det dags att gå till mataffären för att göra en veckohandling. En hel del hade förändrats då allt fler personer gick runt med munskydd och handskar och på golvet hade nya markörer satts ut för att folk inte skulle stå för nära varandra.

Jag köpte mycket av det som jag äter mycket av här i karantänen. Som till exempel avokado, tortellini, citron, väldigt mycket choklad och en hel del frukt för den här veckan. Det kändes inte ett dugg urplockat vilket kändes betryggande för mig. 

Utanför många apotek fanns det ofta många som stod ute och väntade. Numera får bara en person vara inne i lokalen åt gången. 

Under kvällen hjälpte jag Eric med hans inlämning i spanska. När vi blev klara med det började jag titta på vad som var viktigt att prioritera inför den kommande veckan provmässigt.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt, Veterinärstudent | |
Upp